Bruggen

25 september 2021 - Wallsbüll, Duitsland

Vrijdag 24 september. De dag begint goed het zonnetje schijnt, ontbijten en dan Booh uitlaten en de reis richting huis kan weer beginnen. Er staat nog steeds een straffe wind en overal zie je afgerukte takken, natuurlijk gaat het ook weer regenen. Maar met de positiviteit van een Nederlander tussen de buien door is het droog en van achter de wolken schijnt de zon want die laat zich tussen beide ook even zien gaan we verder. De bruggen van Denemarken over de stukken zee zijn echt geweldig ik heb ervan genoten, vind het nog steeds jammer dat ze er geen parkeerplekken gemaakt hebben. Vooral gisteren met de storm had ik graag even op z’n brug gestaan. We hebben vandaag 2 van die bruggen gehad, en weer 2 handjes aan het stuur want op die open vlakte waait het nog behoorlijk. We hebben onderweg in Denemarken nog even wat gegeten niet bij de Mac, burger met patat voor Gerard, alleen patat voor mij  en 2 cappuccino €35,91 moet zeggen ze weten de prijs. Vandaag zijn we Denemarken door gereden en aangekomen in Duitsland. Onze plek is vandaag een natuurcamping dus je raad het al helemaal niks maar voor Booh een heel groot grasveld voor haar alleen want we staan weer in ons uppie. Het is hier echt verlaten nog even genieten van de rust, de rit hier naar toe was alles behalve rustig. De E45 is een drukke weg en natuurlijk file dit hebben we echt niet gemist zou zo ons kampertje keren terug naar Zweden en daar blijven wat een rust daar, kmters en je komt geen mens tegen heerlijk gewoon. Ik ga die rust echt missen de Zweden zijn een rustig volk, laten zich niet zo gauw opjagen op gek maken. Ze doen hier aan fika-momenten en die hebben wij bijna elke dag wel genomen. De temperatuur is hier een stuk aangenamer we hebben al 2 avonden ons kacheltje niet nodig gehad.