Isle of Sky
23 september 2024 - Carbost, Verenigd Koninkrijk
23 September.
We doen een stevige ontbijt, eiren 🍳 en spek 🥓 Voor vandaag is er een strakke planning, we gaan naar ILSE OF SKY. Gisteren vertelde een dame van de souveniershop onze Isle of Sky is always beautiful even if you have bad.
Het is druk op het eiland de ene na de ander camper-bus komt ons voorbij dit is wel wennen al die mensen. De eerste stop Steencirkel, daar was het druk en een kleine parkeerstrook waar Ons Kampertje niet meer bij paste 😒 er zat niks anders op dan door te rijden. Keren op deze weggetjes is an genoeg geen optie en je wil niet vast komen zitten in een kuil of greppel.
De volgende stop de Fairy 🧚🏻♀️ Pools. Ook hier is het druk en ik heb het niet zo met dat massale hier, het is September je verwacht deze drukte in het hoog seizoen . Het parkeren kost hier 8 pond omgerekend €10 maar daar in tegen hoef je geen entree te betalen
We beginnen aan de wandeling. Het is erg mooi maar ondanks alle regen die ze de afgelopen maanden hebben gehad zijn de Fairy 🧚🏻♀️ Pools niet erg vol en de watervallen klein.
De volgen de stop,is St. Maelrubhas’Chapel, de Navi Dame heeft ons nog steeds de goede weg gewezen alleen gaan wij nu verkeerd? Ja keren is geen optie deze weg die echt heel smal is met flinke geulen er naast waar je niet in wil komen. Ik kijk eens op Googlemaps en besluit om de Chapelle maar voor gezien te houden want we komen langs onze overnachtingsplek als we daar heen gaan. Gerard wil graag naar de whiskydistillery 🥃. Hij parkeert Ons Kampertje op de parkeerplaats en we gaan naar binnen. Al gauw komen we er achter dat de whisky 🥃 hier niet goed koop is. Na veel wikken en wegen koopt Gerard een speciale editie die komt te staan naast de speciale editie van de Bushmills Distillery. Hierna zoeken we plek op voor de nacht, deze x hebben we stroom zodat we de accu’s van de fietsen kunnen op laden. Vooral die van Gerard als er na kijkt is dat kreng al leeg, word een nieuwe fiets uitzoeken na de vakantie.







- Michel: Ook van uit Hoofddorp de…
- Annekr: 🤩HIEPERDEPIEP!!! 🎉🎈🎈🎁…
- Hen&Han: Welkom thuis 😁...en nu…
- Marina Krol: Tja... veel buitenlanders…
- Michel: Amsterdam daar kunnen ze…
Alle reacties »