Eerder weg

4 september 2021 - Hatten, Duitsland

Het is vandaag 3 September en we zijn rond 17.30 vertrokken uit Hardenberg. Alles is in huis aan de kant en schoon dus waarom nog wachten, als we nu een kleine 200 km rijden scheelt dat morgen weer want op de officiële eerst reiswagen hadden we een flinke rit voor de boeg van z’n 515 km. We staan nu achter een golfclub waar plek is voor 4 campers en staan hier heerlijk overdwars omdat we helemaal in ons uppie zijn, maar wel voor niks en dan ook nog stroom en water. Wat wil je nog meer. De bedoeling was eigenlijk om bij een benzinepomp of zoiets te overnachten maar na 3x bij een pomp te zijn geweest zag ik wel aan Gerard dat hij dit eigenlijk niks vond, dan maar opzoek naar een Stellplatz. Hier zijn dus we aangekomen rond 21.15 en moet zeggen van wat ik in de schemering kan zien het is niet verkeerd. We zitten nu te relaxen in de kamper Gerard met een biertje en ik met een glas Port.

1. M. Portengen:
    4 september 2021
    Oké de eerste uurtjes zitten erop. Mooi dat je in een mooie omgeving voor niks kunt staan dat tref je vrijwel nergens. Een goed begin dus,succes met het vervolg.
  2. Anneke en Henk:
    4 september 2021
    Hey Gerard en Ilse..lekker dat jullie al onderweg zijn. Geniet van jullie trip..wij blijven volgen. Groetjes van Henk en mij!
    Doooooeeeeeggggg!!!!