Lange rit

5 september 2021 - Langeland, Duitsland

Het is vandaag 4 september en we vertrekken van de golfclub rond 11.30 op ons gemak naar camperplaats Naturbad dit is nog iets minder dan 350 km rijden. We hebben er echt zin in, landeland ligt vlak bij de Deense grens. Maar als je denkt dat we daar dan op een redelijke tijd aan komen dan heb je het mooi mis. Over die 350 km doen we bijna 6 uur, er zijn veel files en onze navigatie stuur ons door Hamburg. Dit wil je niet het is echt een HEL. We hebben veel afgewisseld met het rijden, 2x gestopt ook om Booh even te laten lopen en zelf de benen te strekken, Zelf in de file hebben we gewisseld ik zat achter het stuur en moest echt heel nodig plassen ☺️ Dat Gerard zei we wisselen nu want voorlopig komt er geen benzinepomp of P. Wat ik van Karin( voor de gene die het niet weten is mijn zus) heb geleerd op onze reis door Amerika zoek een MAC of iets anders waar je gratis WiFi hebt , dan de boel down loaden/versturen. Rond 17.30 zijn we op de Stellplatz Naturbad Ladelund aan gekomen, we hebben stroom en water deze keer €10.00 voor de nacht. We staan hier met 5 campers en ook hier is het rustig want het Naturbad is gesloten. Ook Gerard heeft deze door mij uitgezochte stelplaats 😅  gelukkig goed gekeurd. Snel wat eten gemaakt wraps met warme vulling, rucalo en natuurlijk kaas ( waar 3 kilo van in de koelkast ligt) want zonder Nederlandse kaas kunnen we echt niet 🤣🤣.  Of een leuk feitje op onze weg naar deze stelplaats hebben we ruim 650 campers/camperbusjes geteld. Nu nog even een rondje met Booh lopen en dan nog wat lezen en voor je het weet lig je weer in je bedje.

1. Han&Hen:
    5 september 2021
    Leuk joh, lekker rustig nu de schoolvakanties en bouwvakvakanties voorbij zijn. Groetjes uit zonnig Geldrop 😎
  2. M. Portengen:
    5 september 2021
    Het wordt nog rustiger als jullie door Denemarken gaan en wellicht is Zweden door de grote en weinig inwoners nog rustiger,lekker toch. 👍👍
  3. Bertie Van den Eijnden:
    5 september 2021
    Vanuit een zonnig Zeeland volgen we het begin van jullie reis. Wij zijn maandagavond weer in eindhoven. Geniet van de rust in Denemarken en daarna Zweden. Misschien maken jullie een nieuwe aflevering van de brug. 🙂🙃. Goede reis en veel plezier jos en bertie