Huskvarna

23 september 2021 - Immeln, Zweden

Woensdag 22 september, we gaan weer verder er is in Zweden nog een plek waar we graag heen willen maar dat is nog te ver om 1X te rijden. We gaan naar Huskvarna hebben daar een mooi plekje in gedachten helaas geen douche maar wel stroom en dit vinden momenteel belangrijker dan een douche. We staan op een stellplatz met nog wat meer campers langs een soort van park met meer. Hier langs hebben we gisteravond een lange wandeling met Booh gemaakt. Vandaag gaan we op zoek naar Jätten Vist en Sjöormen Nessie zij is geïnspireerd op het monster van Loch Nes. Daarna gaan we naar het Huskvarna museum en ze hebben niet alleen naaimachines gemaakt. We zien geweren van wel 7.5 kilo stuk, fietsen, motors, elektrischefornuisen, saunakachels, robotgrasmaaiers met zonnepanelen, motorzagen want die hebben ze hier wel nodig en natuurlijk naaimachines. De naaimachine van ma en die van Karin en mij staan er ook 🤣Ook hebben we Rudolf gespot, ik dat al dat het niet meer zo gebeuren want over 2 dagen zijn we Zweden uit. Het was alleen heel jammer Rudolfs kop hing aan de muur. Na het museum zijn we verder getrokken naar de volgende plek Immeln ook hier staan we alleen op de camping maar wat maakt het uit. Het is mooi weer ik zie Gerard zowaar in zijn T-shirt op een steiger vissen en ja hij heeft ook nog wat gevangen. We hebben ook weer een douche gescoord dat is ook wel weer fijn na 2 dagen ☺️ Zo de verhalen zijn weer aardig bij, we gaan steeds meer de bewoonde wereld in en word WiFi scoren ook weer makkelijker.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Bertie Van den Eijnden:
    23 september 2021
    Wat een mooie verhalen
  2. Marina Krol:
    23 september 2021
    Leuk om jullie reis op deze manier te volgen.!