Veel kmters

7 september 2023 - Burgkirchen an der Alz, Duitsland

6 september. Vandaag maken we de meeste kmters z’n 400 in deze vakantie reis. Toch zijn we pas rond 9.15 gaan rijden omdat we gisteravond toen we terug liepen naar Ons Kampertje in een etalage magneten zagen liggen. Die gingen we dus eerst halen voordat we op weg gaan naar Burgkirchen an der Alz. We hebben lekker door gejakkerd allebei z’n 200 km gestuurd, Gerard het eerste stuk en wat ik gistermiddag omhoog geklommen ben mag hij nu afzakken. Vandaag niet echt gekke dingen onderweg, wel de gebruikelijke wegwerkzaamheden. Duitsland barst van de windmolenparken en ook de zonnepanelenparken niet tr vergeten en die zijn echt foei lelijk. Zo als jullie kunnen lezen komen we steeds dichterbij de Oostenrijk, morgen wippen we even 1 dag de grens over. We hebben vandaag niks bijzonders gedaan ja veel gereden, Boda is nu wat angstig in Ons Kampertje onderweg denk dat het door de noodstop komt van gisteren. We staan op Peterhof en zijn zeer hartelijk ontvangen, we kunnen weer een douche nemen en de boel opladen bv tandenborstel. Gerard is de omvormer vergeten dus we kunnen 12 volt niet omzetten naar 230 maar we redden ons. Morgen kleine 90km waar we ongeveer 2 uur over doen en als alles dan mee zit gaan we Kehlsteinhaus bewonderen.

1. M. Portengen:
    7 september 2023
    Ik ben benieuwd hoe jullie dat gaan vinden daar in de aardelaarsnest.
  2. Bruins Zsuzsika:
    15 september 2023