Saalburg-Ebersdorf

5 september 2023 - Saalburg-Ebersdorf, Duitsland

5 september, vandaag ruim 360lm gereden met veel wegwerkzaamheden dus veel vertraging. We zijn om 8.00 vertrokken en rond 14.30 hier aangekomen. Ons Kampertje heeft de eerst 100 km ons door het oude DDR gestuurd over binnenwegen. Toen we eindelijk op de autobaan kwamen was het dus veel oponthoud door wegwerkzaamheden en vonden we eindelijk de vel begeerde Mac voor het internet want ik jaag behoorlijk de mb’s erdoor. Daar als gedown en geupload onder het genot van een koffietje. Dr laaste 250 km heb ik gestuurd en ook nog vol in de ankers moest in de file omdat onze voorganger met aanhanger zijn verlichting niet in orde had, maar het ging gelukkig goed.Het laatste stuk was toch wel een hele toer. Weggetje die smaller dan smal zijn en dan ook nog tegenliggers (vrachtwagens). Keer in die smalle straatjes omdat we verkeerd zaten, ik heb het allemaal gedaan en Ons Kampertje is nog heel. Op onze overnachtings plek even tot rust komen en dan maar op onderzoek uit. Gerard heeft heerlijk gegeten in hotel Kranich, ik heb overgeslagen zat nog vol van onze Italiaanse bol maar wel een ijsje genomen. Morgen ook weer vroeg weg, we komen in de richting  van Kehlsteinhaus, maar dat redden we morgen nog niet.

1. Bruins Zsuzsika:
    15 september 2023