Kopenhagen

6 september 2021 - Kopenhagen, Denemarken

Het is vandaag 5 September en we zijn rond 9.30 vertrokken naar Kopenhagen. Denemarken is een glooiend en groen land als we over die gigantische brug zijn word het een beetje heuvelachtig. Ja die brug is wel weer een beleving vind het zelf prachtig. Alleen heel erg jammer dat ze niet ergens een parkeerplaats hebben gemaakt zodat je kan genieten van het prachtige uitzicht zonder dat je op het verkeer hoeft te letten. Ik heb een mazzel we moeten ook nog terug dus kan ik er nog 1x van genieten. Met Booh zit het niet helemaal mee ze pinkt ontzetten, ze gaat niet op haar rechter achter poot staan. We kunnen niks vinden en mogen alles doen dus maar hopen dat ze een spier heeft verrekt en last heeft van de kou want het was afgelopen nacht behoorlijk fris. We gaan haar vanavond maar toedekken met een kleed. Morgen is de bedoeling dat we een andere plek in Kopenhagen zoeken en dan toch de stad nog even gaan bezichtigen, Booh blijft in de camper met de airco aan. Vanavond nog samen een wandeling gemaakt een kleine 2.5 km dit ging redelijk. Op mijn gemak gelopen nu wel last maar hoop dat dit morgen weer over is. Tot onze verbazing staan hier 3 gigantische terminals die gesloten zijn, er staan gigantische afmeerboeien. Wij denken dan ook dat hier cruise schepen kwamen, maar het is hier nu zo dood als een pier, toch heerlijk genoten van de zee die je ook ruikt en natuurlijk het uitzicht.