Onrustige nacht

13 september 2023 - Germersheim, Duitsland

13 september, Na een gezellige avond met onze camperburen zijn we naar bed gegaan, had voor de zekerheid de luiken op het kleinste kiertje gezet want er word regen voorspeld. En die kwam met donder en bliksem Boda in de stres, dus maar bij mij op bed. Ze kroop onder het dekbed en de rest van de nacht heeft Boda bij mij gelegen. Toch word ik nog 1x wakker niet van onweer of zo iets maar van Gerard. Hij heeft ontzettende buikpijn en geeft over, meerdere keren al naar de wc geweest en zweet als een otter. Conclusie wat heeft hij gegeten wat ik niet heb gehad, Gerard denkt zelf de pinda’s die waren héél pittige gekruid, als hij alles kwijt is en een paracetamol neemt kunnen we nog kleine 3 uur slapen. Vanmorgen maar rustig opgestart, Gerard aan de Toast en thee want de maag is nog wel onrustig maar verder voelt hij zich gelukkig goed. Wij vertrekken dus ook naar Germersheim want we hebben stroom nodig, koelkast/vriezertje doet raar doet het niet op gas en we moeten ook weer het éénen ander opladen 😁. Onderweg nog een behoorlijke plens bui gehad en maken ook  een tussen stop voor de Action, onze oplaadsnoeren sneuvelen de hele tijd. Je zal het niet geloven maar er zijn alleen oplaadsnoeren gekocht door Gerard, ik bleef bij Ons Kampertje want je weet het nooit op die parkeerplaatsen. Je hebt zo een bekeuring te pakken omdat je niet in 1 vak staat en dan rijden we liever een rondje als ze moeilijk doen. Als we staan op de camperplaats gaat Gerard gelijk kijken waarom het gas niet werkt op de koelkast/vriezertje. Hij heeft de ontsteking schoon gemaakt ergens een nieuwe draad aangemaakt en de contactpunten ingesprayd, en ja hoor hij doet het weer de koelkast/vriezertje gaat weer  vanzelf aan op gas als de knop op automatisch staat. Gerard 👍🏻👏🏻👊🏻. Vanavond gaan we Tapas eten het is een leuke tentje, al snel komen we er achter dat het hier anders gaat dan in Nederland. Je besteld gewoon een x aantal tapas, als je deze op heb en je wilt meer dan bestel je gewoon weer. Via een omweg want ik wil graag langs de Rijn wandelen terug naar Ons Kampertje, de stadsmuur, Ludwig Gaten die Altrheinen bewonderd en je breekt je nek over de Döner Kebab hier. Het is benauwd buiten en bij terug komst is het behoorlijk warm/benauwd in Ons Kampertje de MaxxFan draait op volle toeren zodat het straks aangenaam slapen is.

D63B1B15-3AAB-4C89-89B2-5A40FCD99D97A2DEA979-EAD8-473D-A8E6-6E6D1CDD379AE6D30A3F-6B44-4BA8-9CC8-7A23AD0742DE57D51E33-0B08-40EE-8954-84145E2C287BB0511A32-3916-4A30-ADCE-D931C9738D403BB83B99-BECB-4365-8139-A1A2384E5528B67C6639-14E2-4C43-9C24-9C3799E95BAB3E5D7C27-0C8B-4C95-A0C2-927728D33CEB

1. M. Portengen:
    14 september 2023
    Fijn dat Gerard niet dagenlang ziek is,je weet het niet tegenwoordig. Vorige week één van mijn tennismaatjes positief getest op covid.
  2. Bruins Zsuzsika:
    15 september 2023
    Nou ziet er lekker uit die tapas