Slåttdalsskrevan

16 september 2021 - Nationaal park Skuleskogen, Zweden

Donderdag 16 september, we zijn op tijd wakker poetsen tanden was het gezicht en zetten ons kampertje in beweging. We gaan terug naar Skuleskogen National Park Entre Syd, want gisteren gingen we op pas om de Slåttdalsskrevan te zoeken maar dit ging niet helemaal goed. Denk dat we de mensen niet goed hebben begrepen, vandaag dus terug naar ingang Syd. We hebben daar eerst ontbeten en Met Booh gelopen voordat we aan deze tocht begonnen. Ik dacht ja daar hebben we weer hè plankenpad, was er ook wel blij mee gister was soms best lastig. Maar je raad het al het bleef geen plankenpad den dat we ongeveer is meer dan 1.5 km aan plankenpad gehad en de rest was weer klimmen en klauteren over wortels en keien en soms best heel stijl. Maar het was zeker de moeite waard toen we eindelijk bij de  Slåttdalsskrevan aan kwamen je voelt je echt nietig en als je nog even wat verder klauterde heb je een geweldig uitzicht. Al moet ik zeggen heb wel te veel van mijn pootje gevraagd dus even een paar dagen rustig aan. We hebben eindelijk een Mac gevonden kan dus even veel bijwerken. Onze eerste prioriteit is nu gas en daar moet we vanaf waar we nu zitten plaats heet Birsta na z’n 80 km voor rijden. Er zal dus vandaag niks bijzonders meer gebeuren en zowel dan komt dat morgen wel ik doe deze ook alvast de lucht in van de Mac’s zijn hier hier in de bergen dun gezaaid.