Vind een stuga

8 september 2021 - Stensjön, Zweden

Vandaag is het 7 september en gaan we richting Gotenburg en wat zien we hier in Denemarken lang de snelweg BUSHALTES.  Wat de de Ferry aan gaat hebben we mazzel we kunnen er gelijk op en zijn dan ook in no time in Zweden. Daar dan ze helemaal niet moeilijk we mogen gewoon doorrijden bij de douane. Zweden is groen ja echt groen maar in eerste instantie heuvelachtig. We hebben besloten om vandaag voor de eerste keer wild te gaan Camperren, dus gaan we opzoek naar een stuga in de buurt van Gotenburg want daar gaan we morgen op verkenning. Amon heeft ons de app gedaan voor de stuga’s dus dit moet lukken toch ? De eerste die we hadden gekozen konden we niet met ons kampertje bij komen en Gerard wil nu eenmaal het Kampertje kunnen zien. Dus hij kiest een ander en deze kunnen we al helemaal niet vinden. Google zegt telkens dat we er zijn maar er is niks. Oké 3 maal is scheepsrecht op naar de volgende, hier gaan we even verkeerd en keren is hier best lastig. Als we dan eenmaal gekeerd zijn proberen we het nog een keer. Maar helaas we staan in een woonwijk, we gaan maar terug en zetten het kampertje stil op een parkeerplaats want ik ben er echt even zat van en Booh moet er ook even uit. We zijn nu bijna 2 uur verder en nog steeds geen stuga. In een andere app vinden we Park Fore  One Night. We rijden daarheen en parkeren ons kampertje vlak langs het meer, hier liggen heel wat bootjes en het uitzicht is mooi. Update Booh ze loopt vandaag iets beter maar het houd niet over. We dachten nog even in het gouden uurtje een mooi selfie te maken, dus met de selfiestick naar een stijgertje en je raad het vast wel. Schiet mijn telefoon uit de selfiestick en stuiterde zo van de steiger het water in. Gerard speelt voor ridder en gaat mijn telefoon achterna, het was er maar 50 cm diep. Langleven de iPhone 11pro deze is tot weet ik niet hoeveel meter waterdicht😅.

1. Bertie Van den Eijnden:
    8 september 2021
    Wat fijn dat de foon het nog doet. En een mooie plek.
  2. Han&Hen:
    8 september 2021
    Mooi daar hoor😃. En nog lekker weertje zo te zien🌞
    Groetjes Henri en Hanneke😊
  3. Marina Krol:
    8 september 2021
    Mooie foto's! Veel plezier daar! Geniet ervan.!