Wasdag

16 september 2023 - Echternacherbrück, Duitsland

15 september, We doen rustig een ontbijtje met een gekookt eitje ook een eitje voor Boda. De LUSHshop gaat pas om 10.00 op, en we gaan niet zover vandaag en deze hebben reserveert. Het is weekend en al die Duitsers moeten dan zo nodig er nog even op uit, vaak is alles dan vol en kom je op een daar wil ik niet staan camperplaats terecht. Maar eerst naar de LUSHshop toch nog een 15 min fietsen, de winkel wat ruikt het lekker en wat staat er veel welke zal ik nemen. Ja de keuze is reuze doe maar shampoo bars en deo. Gerard krijgt wat monstertjes mee speciaal voor mannen en we fietsen de 15 min. weer terug. Ons Kampertje van de blokken en ik rij naar het sanitair punt, toiletje legen, water hebben we nog genoeg ondanks het douchen van gisteravond. We kunnen vertrekken en gaan naar Echternacherbrúck, de rit duurt altijd langer dan dat Google zegt. Je gaat echt niet met 100km per uur door een haarspeldbocht bocht, je rijd sowieso geen 100 op deze wegen met een camper wij zijn nog niet levensmoe. Maar alle die bauwstelle werken ook niet mee, zo als gewoonlijk zijn ze hier op alle wegen de A-B en nummer wegen bezig met de weg. Wie een beetje Duitsland kent weet dat we nu vlak bij de grens van Luxemburg zitten en we komen in het Eifel gebied. Trier ligt hier 16km vandaan, misschien gaan we nog wel even naar Lutzerath en de Geierlay 😂😂. De wijnboeren tegen de bergen aan zijn al,gespot dus er word denk ik ergens nog wel een flesje gescoord. In Echternacherbrück hoop ik dan eindelijk een leuke hike te kunnen lopen morgen want we blijven hier 2 nachten. Vandaag na aankomst de boel geïnstalleerd en opzoek gegaan naar de wasmachine. Er staan hier 4 wasmachines en 4 drogers. 2 wassen Gedraaid en het bedden goed in de droger gedaan. Wat zal dat vanavond lekker slapen, fris beddengoed. De andere was heb ik opgehangen dat hebben we niet direct nodig. Het is vandaag echt een aanklungel dag, niks bijzonders gedaan, ik ga wel elke dag lekker uitgebreid onder de 🚿  staan. 😂

13EE93DB-759B-4961-9D8C-01726948E83C1D895355-8F87-4762-BF57-F5FA274472987C9AAA21-B805-4428-8F86-CDA01D9988E8